نرگس

نرگس

یاداشت ها و نوشته های محمد ناطقی
نرگس

نرگس

یاداشت ها و نوشته های محمد ناطقی

نرویژ - از اسامه تا برینگ برویک

تطهیر خاورمیانه ازکفار( اسامه بن لادن)                      

محومهاجرین مسلمان ازاروپا ( بهرین برویک )

 

    

    اقدام بهرین برویک  32 ساله اهل نرویژ که 76 نفر را بکام مرک فرستاد ، یکی ازحوادث بی نظیر ی بود که در تاریخ 22 جولای 2011 دراسلو پایه تخت نرویژ ودرجزیره" اوتایا" در20 کیلومتری شمال اسلو  روی داد.

برویک 32 ساله در مانیفیست  1511 صفحه ای خود که درطی سه سال اقامت  درلندن آنرا نوشته است ، دیدگاهای خودرا دراین ما نفیست بنام 2083نام گزاری کرده . وی عمده ترین رسالت خود را درکتاب 2083 محو ونابودی اسلام ومارکسیت از ارو پا ، بیان داشته است دراین رساله الیترونیکی  می گوید" که تکثر گرایی فرهنگی باید ازارو پا ، زودوده گردد" . کشتار جوانان بیگنا ه زیر 20 سال دراردوی حزب کارگر در جزیره "اوتایا" مثال ونماداز مبارزه باکمونیست در نرویژ می باشد زیرا اقای بهرین برویک اعتقاد دارد که حزب کاگر در نرویژ یک حزب سیاسی با ارزشهای مارکسیستی هست وعیب دیگر این حزب این می باشد که سیاست مهاجر پذیری آن بخصوص مهاجرین مسلمان درنرویژ، ضدمیهنی و گناه نا بخشودنی است  او با نظریات افراطی وبنیادگرانه خود می خواهد اروپارا از اسلام ومهاجرین مسلمان وهمچنین مارکسیزم را، تا سال 2083 درمراحل مختلف پاک سازی نماید وی جنگ 60 ساله خودرا اعلام کرده وگفته است " کشتار وی درشرایط جنگی صورت گرفته" . این موضوعا ت را اقای برویک درکتاب 2083 خود به دقت ذکر کرده است  وی می گوید که در این مبارزه تنها نیست 7000 هزار هوادار وطرف دار درسراسر دنیا دارد که این رساله را دراختیار دارد . نحوه نگارش کتاب 2083 نشان می دهد که وی با علاقه مندی وعشق خا صی  این جزوه را نوشته است تمام جملات وعبارات آن  با وسواس ایدلوژیکی نوشته شده است .

اقای برویک توصیه وتاکید دارد که برای نابودی وکشتار، بهترین روش، تعلیمات گیمهای کامپیوتری هست که مهارت وتوانای ویژه درهدف گیری را به انسان یاد می دهد  وی معترف است که درکشتار ازهمین گیمهای کامپیوتری استفاده کرده است . اقای برویک با خونسردی تمام در" جزیره اتایا" جوانان بیگناه را کشت ودر اسلو با انفجار مهیبی سبب کشتار آدمهای بیگناه وخسارت فراوان گردید.

 مطالعه رفتار، کشتار وافکار اقای برویک به عنوان یک طرف سکه با کشتار وکردار شبکه القاعده به عنوان طرف دیگر سکه،همسان و یکی هست .زیرا تطهیر خاورمیانه ویا جهان اسلام ازوجود کفار شعار وهدف اساسی القاعده می باشد. قراتت اقای برویک از تعلیمات ایین مسیح  با قراتت اسامه بن لادن ازآیین اسلام متفاوت نیست هردو گروه به نام آیین های الهی انسانها را در اروپا واسیا می خواهند بکشند. تطهیر خاورمیانه ازکفار، استدلال اقای ایمن الظواهری از مصر انور الاولاکی  رهبر القاعده دریمن است وهمین گونه اقای باذل محمد درصومالی  وشیخ عمرعبدالرحمن البشیر دراندوزی وابوفرج اللیبی وسیف العدل، الیاس کشمیری ازپاکستان ودها رهبر دیگر از گروه القاعده و پیروان آنها یعنی طالبان پاکستانی وافغانی ، اصرار وتاکید به همین رویه دارند. اقای بهرین برویک با دوخصیصه ای فاشیستی نژادی ودینی، خودرا نشان داد وی اصراردارد که اروپا بلحاظ نژادی وفرهنگی باید منزه باشد تکثر فرهنگی دراروپا آلود گی به با ر آورده لذا دراثر 2083 خود تاکید بر فرهنگ یگانه اروپایی می کند وازجانب دیگر فوق العاده پافشاری به مسیحیت دارد .بنابراین ملاحظه می گردد که اقای برویک برای خود امتیازاتی را قایل است که آن ارزشها وامتیازات را دردیگران نمی بیند. این خصوصییت ، وی را به جایگاه فاشیستی ونیونازیست نشانده است وروی یک سکه را ساخته است.

جانب دیگر سکه دراین بخش ازجهان یعنی درخاورمیانه وشمال افریقا ساخته شده است گروه القاعده وحامیان افغانی ،پاکستانی ، عراقی و...فهم ودرک خودرا از اسلام  عالی تر از دیگران می دانند وبه این باور است که قراتت اسلام غیر از قراتت شان باطل گمراهی و ضلالت  می باشد بیرحمی وانعطاف ناپذیری شان دربرابر مذاهب دیگر ناشی ازهمین جاست . جهاد القاعده وپیروان آن دردرون جهان اسلام و همین گونه تطهیرجهان اسلام از کفار وصلبیها همان قصه تک فرهنگی جهان اسلام است .تکثر گرایی فرهنگی درمنطق القاعده وطالبا ن جای ندارد جهان اسلام باید ازجود غیر مسلمان پاکیزه گردد .

اقای بهرین برویک  گفت " که کشتار وی بیرحمانه بوده اما ضروری است " همین ضرورت را طالبان درافغانستان درپا کستان تشخیص داده لذا درکابل بانگ به ان خون سردی مردم راکشت و با بیرحمی تمام کودک هشت ساله را به دار کشید زیرا اینها را از ضروریات جنگ با مردم و تطهیر جامعه می داند؟  طالبان این گونه جنایتها را بیرحمانه نمی داند بکه وظیفه خود می شمارد اقای برویک وجدانش تکان خورد و گفت که کارش بیرحمانه بوده اما یک مورد ندیدیم که طالبان ازکشتار مردم گرسنه، مظلوم وبیگنا ه اظهار تاسف نموده  ویا اعتراف به اشتباه خود کرده باشد . 

 

تناقض:

   

دومنبع کشتار در اروپا واسیا براصو لی تاکید دارد که درعمل دچارتضاد وتناقض گردیده درمانفیست 2083 اقای برویک اصل وقداست نژاد اروپایی وهمین طور اصل ایین مسیحیت مد نظر قرارگرفته وگویا این فداکاری ومبارزه را بخاطر این اصول انجام می دهد اما درعمل دیدیم که اقای بهرین برویک تماما اولاد اروپایی وپیروان حضرت مسیح (ع)را کشتن ودرانفجار اسلو ساختمانها وخانه های آنهارا به آتش کشید ومسیحیان واروپاییان را بکام مرگ فرستاد عزا وماتم را به خانه های آنها بردند وناقوس کلیساهارا به صدادر آوردند.واین تضاد عملی را طالبان والقاعده نیز انجام داده اند مگر انیکه سخن اقای فاروق وردک درست باشد که این کشتار ازطالبان نیست کشتار وانتحار ازدیگران است اما بنام طا لبان بی زبان تمام می شود.

بهر صورت انچه که روی داده وروی می دهد بنا به اعتراف خود طالبان والقاعده کار آنها هست زیرا که مسیولیت تمام کشتار وانتحار را با کمال افتخار به عهده گرفته اند کشتار های که صورت گرفته تماما ازمسلمانان مظلوم افغانستان عراق پاکستان بوده وخانه های انها به آ تش کشیده شده واموال آنها ازبین رفته درجنایتهای ضد بشری آسیب ها ومصبیتهای عمده به مسلمانان وارد گردیده . اما درمانفیست هردو گروه این اعمال نیامده بلکه سخن انان این است که ما جهان اسلام را ازوجود کفار پاک می سازیم ویا اقای برویک می گوید که رسالت و وظیفه او وطرف دارنش پاک کاری اروپا ازوجود مسلمانان مهاجر است وی درمانفیست 2083 خود دلایل آشکاری را ذکر کرده وگفته است که " که مکتب چپگرایی فرانکفورت که درسال1930 تاسیس گردیده به دودلیل مورد تنفر اوست یکی انیکه جپ گرا ومتمایل به مارکسیست می باشد ودیگر اینکه درمتن او تعداد زیادی ازمسلمانهای مهاجر  پرورش یافته"

وکیل مدافع اقای بهرین برویک درکنفرانس 26 جولای 2011 پس ازپایان دادگاه در اسلو موکل خودرا یک دیوانه خواند وگفت که" اعمالش ازروی جنون ودیوانه گی صورت گرفته است" اما باید متیقین بود که نه اسامه دیوانه  است ونه اقای برویک اینها هرکدام نماینده یک تیپ ازجرایانات فاشیست مذهبی ، نژادی است که با آرمانهای مدون جنایت انجام می دهند.این درست است که اروپای معاصر کثرت گرایی وپولارالیزم را درمتن زندگی خود پذیرفته است واقدام به اتحادیه های کلان نموده همانند" تشکیل اتحادیه اروپا ، پول واحد اروپا، اروپا بدون مرز برای شهروندان و.." اما درمتن این کلان کاریهای سیاسی ،اجتماعی ، فرهنگی و..نحله های نازیسزم هم چنان زنده می باشد ومتاسفانه بصورت وحشتناکی تبارز می یابد . درسال 1995 "درشهر اکلا همای"  امریکا انفجار مهیبی را یک مرد امریکایی انجام داد که منجر به خونین ترین واقعه تاریخی گردید .اقای برویک مدعی است که 7000 هزار هواداردارد که تعلیمات اورا مطا لعه می کنند اینها همه درمتن اتحادیه های کلان سیاسی روخ داده است وگفته می شود به همان پیمانه که اتحادیه های مناطق کلان توسعه می یابد درست به همان پیمانه جریانات فاشیستی ونیونازیسها دراروپا و نیو محافظه کارها درامریکا شتاب می گیرد

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد